itt vagy most:     »

Lyoness - gyakori kérdések

Ha szeretnél Lyoness törzsvásárló lenni, akkor minden bizonnyal érdekel, hogy ...


Mi az a Lyoness? Egy vásárlói közösség, ahol a vásárlók a vásárlásaik után pénzt kapnak vissza.
Mi az, hogy vásárlói közösség? A vásárlói közösség a vásárlók olyan csoportja, ahol a tagok előnyöket élveznek, ha a közösséggel megállapodott kereskedőknél/szolgáltatóknál vásárolnak.
Van-e regisztrációs, vagy belépési díj? Nincs, teljesen ingyenes
Van-e kötelező vásárlás? Nincs kötelező vásárlás sem értékben, sem időben.
Van-e akár egyszeri, akár rendszeres tagdíj? Nincs, teljesen ingyenes.
Hol lehet Lyoness kedvezménnyel vásárolni? Az erre a célra kijelölt üzleteken matrica vagy kis zászló hívja fel a figyelmet.
Hogyan kell ezeken a helyeken vásárolni, hogy megkapjuk a kedvezményt? Normál bankkártyás, vagy készpénzes fizetéssel és a Cashback kártya lehúzásával, vagy előre megrendelt, megvásárolt utalványokkal.
Mi az a Cashback kártya? Bankkártyához hasonlító plasztik kártya, mellyel gyűjthetjük a vásárlásokból származó visszatérítéseket. Fizetni nem lehet vele, csak a pénzt gyűjthetjük általa, leginkább SuperShop kártyához hasonlítható.
Van-e díja a Cashback kártyának? Nincs.
Hogyan lehet Cashback kártyára szert tenni? Jelentkezéssel, a regisztráció után egy ideiglenes úgynevezett virtuális kártya használható, míg postán megérkezik a személyre szabott Cashback kártya.
Ki az ajánló? A Lyoness közösségbe konkrét személyek, ajánlók meghívásai (ajánlásai) révén is be lehet kerülni. Az ajánlók feladata a vásárlók segítése, cserébe a Lyoness díjazza a fáradozásokat.
Tovább kell ajánlani a Lyoness-t másoknak? Nem kötelező ajánlani. Csak az ajánlja tovább a Lyoness-t, aki szeretné. Nincs továbbajánlási kötelezettség, a pénzvisszatérítés mindenképpen megilleti a Lyoness vásárlót.
Van valami buktató, vagy apróbetűs rész? Erről bővebben a buktatók oldalon írunk.