itt vagy most:     »

OTP Gépkocsinyeremény betétkönyv

Az OTP 1961 óta forgalmazza a nagy népszerűségnek örvendő gépkocsinyeremény betétkönyv konstrukciót. Az akkori ötlet, hogy egy lejárat nélküli, bármikor visszaváltható betétkönyv kamat helyett havi és negyedévi rendszerességgel egy nyeremény illúziójával kecsegtessen, ma is nagyon sokak számára vonzó és nyereséges befektetésnek bizonyul.

Van már gépkocsinyeremény betétkönyved? Nyertél (már)? Kövesd nyomon havonta az OTP Gépkocsinyeremény betétkönyv havi sorsolásokat oldalunkon

Aktuális sorsolás eredményei

A 2017. május 15-i, 371. sorsolás eredménye

Gépkocsinyeremény betét száma
30 0548333
50 0195564
60 0508065
60 0790981
60 1025428
60 1227384
60 1407287
60 1574684
65 0012260
Kisorsolt gépkocsi típusa
Suzuki Celerio 1,0 benzin GL
Toyota Aygo 1,0 X-Cool 3 ajtós
Toyota Aygo 1,0 X-Cool 3 ajtós
Suzuki Celerio 1,0 benzin GL
Toyota Aygo 1,0 X-Cool 3 ajtós
Suzuki Celerio 1,0 benzin GL
Toyota Aygo 1,0 X-Cool 3 ajtós
Suzuki Celerio 1,0 benzin GL
Toyota Yaris Live 3 ajtós

A sorsoláson azok az 50.000, 20.000, 10.000 és 5000 Ft címletű Gépkocsinyeremény betétkönyvek és 50.000, 20.000 és 10.000 Ft névértékű E-gépkocsinyeremény betétek vettek részt, amelyeket 2017. március 31-ig váltottak és 2017. április 30-án még forgalomban voltak.

A betétkönyvszámok azonosításánál az értékelhető számok előtt szereplő nullás számokat nem kell figyelembe venni.



Korábbi sorsolások eredményei





A letölthető PDF dokumentumokban a Ctrl és F billentyűk egyidejű lenyomása után a felugró kereső-mezőbe beírhatjuk a gépkocsinyeremény-betétkönyv számát, így megúszhatjuk, hogy végig kelljen böngészni a lista összes számát.

Sorsolás adatainak forrása: otpbank.hu

Autónyeremény másképp? Mit szeretnél nyerni? Autót, pénzt, utazást?
Összegyűjtöttük a vásárlásokhoz kapcsolódó, jelenleg is zajló nyereményjátékokat »


Van véleményed az OTP Gékocsinyeremény betétkönyvről vagy a bankokról?
Írd meg, szólj hozzá!
(regisztráció és név nélkül)

Hozzászólok

#1648 ma Vén barom : (-)
..vagyok,hogy hittem a nyerési lehetőségben.Csak a bank nyer rajtunk.
Az OTP vezér dönti el hogy ki nyerhet. A bank dolgozója megmondta, miért nem kocsit veszek a pénzemen,miéért a bankba teszem. Igaza volt, ezt teszem. A kamatokból már két kocsit vehettem volna.Mindenkinek ezt ajánlom!

0

#1642 2017-05-27 Réka : (-)
25. 30. 40, sorozatú nyereménykönyvek miért nem kerülnek soha a húzásba? Már nem érvényesek? Valami nem korrekt
0
#1640 2017-05-27 Bredi : (-)
soha nem tudjuk ki nyert. lehet nem létező számokat sorsolnak. azt hiszem visszaváltom
0
#1639 2017-05-26 Tücsök : (-)
Teljes mértékben egyet értek azokkal a hozzá szólókkal akik csalást vélnek az egész háta mögött. Igenis , nyilvánosan kellene sorsolni a betétkönyveket! Akkor sem biztos, hogy tisztességes lesz a dolog, de legalább látni fogjuk.
+1

A hozzászólások csak a hozzászólók véleményét tükrözik.
További vélemények »




A gépkocsinyeremény betétkönyv népszerűsége

"Teljesülhet régi vágya, Ön is autótulajdonos lehet" szlogennel indította útjára az OTP a Merkur Személygépkocsi Értékesítő Vállalattal együttműködésben a Gépkocsinyeremény Betétkönyvet, amiből azóta is népszerű ajándéktárgy és befektetési forma lett.

OTP gépkocsinyeremény betétkönyv Kezdetben a vállalkozó szellemű, megtakarító kedvű szerencsevadászok öt- és tízezer forint értékű betétkönyveket válthattak ki az Országos Takarékpénztár (mai OTP) fiókjaiban és a postahivatalokban, amelyek az akkori 1.400-2.000 forintos átlagfizetéshez képest meglehetősen drágának számítottak (60 ezer Ft volt egy Wartburg Limousine és 72 ezer egy Skoda S 100).

OTP  gépkocsinyeremény betétkönyv A nyereményeket havonta és negyedévente megrendezett sorsolások alkalmával osztották ki, olyan autókat mint az M20-as Warszawa, a Moszkvics 403-as vagy az 500-as Trabant.
A több mint ötven év alatt közel százezer gépkocsit sorsoltak ki, később Zsigulit, Zastavát, Daciát, Zaporozsecet vagy Polski Fiatot is lehetett nyerni, sőt ritkán egy-egy nyugati autó is bekerült a nyereménykalapba.

OTP  gépkocsinyeremény betétkönyv Az első sorsolás alkalmával rögtön harmincezer gépkocsi nyereménybetéttel vettek részt és 31 autót sorsoltak ki. Ettől kezdve meredeken emelkedett a betétesek száma, a hetvenes évek elején már egymillió betétkönyv volt forgalomban az országban. 1987 májusára érte el történelmi csúcsát a nyereményjáték több mint 2 millió betétkönyvvel.

A rendszerváltás idején rengeteg nyugati gépkocsihoz lehetett hozzájutni, így tömegével tették pénzzé a nyeremény-betétkönyveiket az ügyfelek. Utoljára a válság elején, 2007 és 2009 között volt visszaesés, amikor hetvenezer betétkönyv tűnt el a rendszerből, majd a 2009-es 900 ezres szint után meredeken nőtt, és ma már másfél millió nyeremény-betétkönyv szerepelt a nyilvántartásban.

OTP gépkocsinyeremény betétkönyv Mára nyoma sincs a régi nagy, sok száz autós sorsolásoknak, de a betétek értéke sem úgy aránylik a mai fizetésekhez és gépkocsiárakhoz, mint 40-50 éve.

A nyeremény-betétkönyv konstrukció

OTP gépkocsinyeremény betétkönyv A gépkocsinyeremény betétkönyv konstrukció lényege, hogy az ügyfél az általa elhelyezett összegért kap egy azonos értékű nyeremény-betétkönyvet, ez egyben "sorsjegy" is, amivel automatikusan részt vesz minden sorsoláson. A betétkönyv visszaváltható, azaz az ügyfél (tulajdonos) a gépkocsinyeremény betétkönyv értékét a visszaváltáskor minden esetben és teljes egészében visszakapja, akkor is, ha a betétkönyv nyert. Ez egy normál betéti terméknek felel meg: a nyereménybetétnél a kamat ugyanúgy képződik, mint egy normál bankbetétnél, de annak kifizetése helyett az OTP Bank nyereményalapot épít: ez esetben gépkocsikat vásárol.

Az ügyfél tehát a betett teljes összeg helyett csak a kamattal próbál szerencsét. A betétkönyv tulajdonosa lemond a kamatról, cserébe megkapja a nyerés reményét, és szerencsés esetben az autó(ka)t.

OTP gépkocsinyeremény betétkönyv A gépkocsinyeremény betétkönyvek manapság 5, 10, 20 és 50 ezer Ft értékben válthatók, a nyerési esély a címletértékkel arányos. Az ötezer forintos címlet a leggyakoribb, az összes forgalomban lévő betét hozzávetőleg 35 százaléka, de folyamatosan nő a nagyobb, tíz- húsz- és ötvenezres címletek aránya is. A nyerteseknek nincs kamatadó és egészségügyi hozzájárulás fizetési kötelezettségük, mert azt az OTP Bank a keletkezett nyereményalap terhére állapítja meg és fizeti ki. A gépkocsit sem kötelező átvenni, lehetőség van a nyeremény pénzértékének átvételére is. A nyertesek választhatnak, hogy a gépkocsit, vagy annak a sorsolás idején figyelembe vett árát kérik kifizetni, így a gépkocsik megvételére csak akkor kerül sor, amikor a nyertes nyilatkozott döntéséről. Az OTP-nél 30 nap után csak a pénzösszegre lehet igényt tartani, viszont az évtizedekkel korábban kisorsolt nyereményekért is jelentkezhetnek tulajdonosaik.

OTP gépkocsinyeremény betétkönyv 700-nál több olyan autónyeremény van, amelyért nem jelentkezett a tulajdonos. Ezeknek persze csak a sorsoláskori forintértékére tarthat igényt a szerencsés nyertes. A legrégebben beragadt nyeremény egy 1965. augusztus 20-i sorsolás alkalmával kihúzott Wartburg (60 ezer Ft), egy 1971-es Skoda S 100 (72 ezer Ft) és egy 1972 februárjában kisorsolt Trabant (46 ezer Ft).

Reneszánszát éli napjainkban a gépkocsinyeremény betétkönyv az alacsony kamatoknak köszönhetően, némely pénzintézet iránt megrendült bizalom nyomán újra fogalommá vál(ha)t ez a rendszerváltás előtti kultusztermék.

Jobbak az esélyek mint a lottón

5-ös lottószámok /5/ Ha valaki az Ötöslottón a főnyereményre pályázik, akkor nagyjából 1:43 millióhoz a nyerési esélye.
A gépkocsinyeremény betétkönyv esetében ugyanakkor még az ötezer forintos szelvény esetében is hétszer akkora, körülbelül 1:6,1 millió arányú az esélye, míg a magasabb értékű betétkönyvek többszörösen kerülnek bele a virtuális kalapba.
Az 50 ezres címlet esetén hozzávetőlegesen már 1:600 ezerhez az esély. Ráadásul a nyertes autónyeremény betétkönyvbe fektetett összeg is bármikor készpénzre váltható, ellentétben a lottószelvénnyel.